דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע על דיני עבודה 

מאת    [ 30/04/2010 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 2075 פעמים ]

הוראות החוק קובעות כי כל עובד חייב לצאת לחופשה מידי שנה או בשנה שאחריה למשך שישה ימים רצופים לפחות. מטרתה של החופשה היא להעניק לעובד זמן לנוח מבלי שיפסיד את שכרו. במצב בו עובד לא יצא לחופשה לפי מספר הימים המינימלי, המעסיק שלו יקבע את מועד היציאה שלו לחופשה, לפני תום השנה.

 

מספר ימי החופשה השנתית המגיעים לכל עובד, נקבע בהתאם לוותק של העובד במקום העבודה. עו"ד אורי דניאל מסביר כי עובד זכאי ל-14 ימי חופשה בכל אחת מארבע השנים הראשונות שלו במקום העבודה. נתון זה מתייחס ל-12 ימי עבודה במקרה של שבוע עבודה של שישה ימים ו-10 ימי עבודה במקרה של שבוע עבודה של חמישה ימים. ככל שעולה הוותק של העובד, כך מגיע לו מספר רב יותר של ימי חופשה שנתית, עד למספר המירבי של 28 ימים.

 

עובד שהתפטר מעבודתו, וגם אם עשה זאת ללא הודעה מוקדמת, זכאי לקבל את ימי החופשה שצבר. עו"ד אורי דניאל מבהיר כי גם עובד שפוטר מעבודתו, גם אם עקב עבירת משמעת או עבירה פלילית, זכאי לימי החופשה שצבר. במקרה בו עובד נפטר, את התמורה עבור ימי החופשה שצבר תקבל משפחתו.

 

עובד שפוטר מעבודתו וזכאי לקבל הודעה מוקדמת, יקבל את ימי החופשה המגיעים לו במסגרת תקופת ההודעה המוקדמת.עו"ד אורי דניאל, שאחד מתחומי ההתמחות של משרדו הוא דיני עבודה, מסביר כי במקרה בו עובד לקח חופשה מראש אך סיים את עבודתו לפני שהסתיימה השנה, התשלום עבור ימי החופשה שלקח ינוכה ממשכורתו. עובד שסיים את עבודתו לפני שקיבל את החופשה המגיעה לו, יקבל פדיון ימי חופשה. ימי חופשה עליהם יקבל העובד פדיון חופשה, יחשבו כסילוק חוב מצד המעביד לעובד ולא כתקופת עבודה.

 

משרד עורכי הדין אורי דניאל ושות' נוסד בשנת 1995 על ידי עו"ד אורי דניאל והוא העומד בראש המשרד המאוגד כחברה. המשרד מונה שמונה עורכי דין קבועים וממשיך לקלוט עורכי דין נוספים. אל שמונת חברי הצוות הקבועים מתווספים צוות מתמחים, צוות מנהלי ויועץ כלכלי- פיננסי. המשרד ממוקם במגדלי אביב ברמת גן בקומה ה-44 ומתפרס על פני שטח של כ- 300 מטרים רבועים.   תחומי העיסוק העיקריים של המשרד הם: ליטיגציה וייצוג בבתי המשפט, אכיפה וגבייה של חובות, משפט אזרחי-מסחרי כללי, דיני תאגידים, פירוק והבראת חברות, נדל"ן ומיסוי מקרקעין, דיני עבודה.   המשרד רואה לו כמטרה ראשונה מתן שירות אישי ומעולה על ידי צוות של עורכי דין מבריקים, מסורים ומנוסים בתחומם. דגש רב מושם על איכות השירות הבלתי אמצעי הניתן ללקוחות בד בבד עם ביצוע עבודה משפטית קפדנית.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב